Otobüste Taciz Ettim – 1

Merhabalar,ben şuan 23 yaşında Üniversite son sınıf öğrencisiyim ve size anlatacağım olay başımdan tam 2 sene önce geçmeye başladı.Öncelikle kendimden biraz bahsetmem gerekirse İzmirliyim,1,85 boylarında,buğday tenli,mavi gözlü,siyah saçlı biriyim.Yasak şeyler her zaman bana daha ilgi çekici gelmiştir ve o yüzden bir kızın altıma kendi rızasıyla yatmasından çok ben onu zorlayarak altıma yatırmaktan hoşlanırım.O yüzden otobüsteOkumaya devam et

AYŞENURU TACİZ ETTİM . OKULDA )

mrb arkadaşlar ben hakan 8.sınıfa gidiyorum uzun boyluyum 12 cm yarragım var hiç biriyle öpüşmemiş koklaşmamış bırıyım bu özelliklere göre azgın olmam cok normal tabi arada evdeyken misafirliğe gelen halama yengeme felan deydiriyodum uzaktan o ayrıarkadaşlarla erotik sapık hikayeler felan anlatıyoruz aklıma taciz yapmak geldi zaten azgınım acill birini sikmem lazım bende tacizle başlıyım sonrasınıOkumaya devam et

internet caffe de taciz

Internet caffe de taciz slm bir gece can sikintisindan isten cikinca internet caffe ye gitmistim ve o gün bu gündür buraya sürekli geliyorum. o gece kimsenin beni rahatsiz edemiyecegi bir masaya oturdim.oraya buraya tilarken kendimi porno sayfalarinda buldum ve filim leri seyrediyordum. iceriye bir kiz girdi bede kalkmis yaragimi oksarken oda benim yanimdaki bilgisayari almasinmi.Okumaya devam et

gözlerimle taciz ettim

Selam adım Suat 17 yaşında 178 boyunda bir erkeğim. Çok geçmeden hikayeme geçeyim. Evimiz bir sidede 3. kat idi. Dairelerin balkonları birbirine çok yakındı ve karşı binadaki balkonlar 100 net olarak evin içi görünüyordu. Bir gün elbiselerimi değiştirmek için yatak odasına gittiğimde rastgele perdeyi açmışrım ve gördüğüm manzaa karşısında çok şarşırdom. kARşı komşumuzun balkonunda oturanOkumaya devam et

kayınpeder zorla taciz etti beni

Ben gülay 29 yaşında 10 yıllık evli bir kadınım eşimle görücü usulle evelendim mutasip bir aileyiz ilşkilerimiz sınırlı eşimle olan sxe hayatımda fazla önemli bir şey yok 3-4 günde bir defa ilşkimiz oluyordu taki 1 yıl önceye kadar her şey günahtı eşime göre ama benm son yıllar yavaş yavaş azmaya başlamıştım deyişik şeyler istiyordum BirOkumaya devam et

taciz sikişe dönüşünce

Bu olay başımdan geçtiğinde 23 yaşındaydım. Abartmak gibi olmasın ama neo gibi adamım. Birgün otobüste gidiyordum. Arkamda mükhemmel bir kadın duruyordu. Otobüs tıklım tıklım doluydu. Elimi kadının eteğinin altından amını ve götünü okşuyordum. Daha sonra kadının indiği yerde ben de indim. kadının kulağna çok güzelsiniz dedim. Dememle birlikte kadın elimden tutup beni evine götürdü. 3Okumaya devam et

TURBANLI BAYANI TACIZ ETTIM

Merhaba seks hikayeleri okuyarak boşalan millet.Adim Ercan ve Almanya Berlinden yazıyorum.Yaşım su an 19 ve yaşadığım olay 17 diyken oldu. Kendi yaşımı tam hatırlamıyorum…Yakışıklı bir erkeğim.Burada yazan hikayelere pek inanmıyorum sırf bazılarına ama benim yasadığım harbiden gerçek. E artik inanan inanır inanmayan inanmaz. O zaman bizim okulun son sınıfına gidiyordum yani 10 nuncuya. Ben çokOkumaya devam et

kayınpeder zorla taciz etti hikaye

Ben gülay 29 yaşında 10 yıllık evli bir kadınım eşimle görücü usulle evelendim mutasip bir aileyiz ilşkilerimiz sınırlı eşimle olan sxe hayatımda fazla önemli bir şey yok 3-4 günde bir defa ilşkimiz oluyordu taki 1 yıl önceye kadar her şey günahtı eşime göre ama benm son yıllar yavaş yavaş azmaya başlamıştım deyişik şeyler istiyordum BirOkumaya devam et

Otobüste Taciz Ettim – 1

Merhabalar,ben şuan 23 yaşında Üniversite son sınıf öğrencisiyim ve size anlatacağım olay başımdan tam 2 sene önce geçmeye başladı.Öncelikle kendimden biraz bahsetmem gerekirse İzmirliyim,1,85 boylarında,buğday tenli,mavi gözlü,siyah saçlı biriyim.Yasak şeyler her zaman bana daha ilgi çekici gelmiştir ve o yüzden bir kızın altıma kendi rızasıyla yatmasından çok ben onu zorlayarak altıma yatırmaktan hoşlanırım.O yüzden otobüsteOkumaya devam et

Otobüste Taciz Ettim – 2

Birden benimde elimden tuttu ve beraberce aşağıya indik,daha sonra elimden bıraktı ve önümden yürümeye başladı bende arkasından takip ediyordum onu.Bir kafenin önüne geldik ve o direkt içeriye girdi,tereddütte kaldım ve kafeye bir süre baktıktan sonra içeriye girdim.Kafe’nin en arka bölümlerinde ki masalardan birine oturdu ve bende yanına gittim.Susuyorduk ikimizde,sessizliği kafenin garsonu bozdu ve “Ne içersinizOkumaya devam et